Back


 
UNIUNEA EUROPEANĂ GUVERNUL ROMÂNIEI,
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI
ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
AMPOSDRU
Fondul Social  European
POSDRU 2007-2013
Instrumente Structurale
2007-2013
ORGANISMUL INTERMEDIAR
REGIONAL PENTRU POS DRU
REGIUNEA BUCUREŞTI-ILFOV

 

Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
„INVESTESTE IN OAMENI!”

 

 

 

DOCUMENTATIA PENTRU OFERTANTI PENTRU

ACHIZITIA DE SERVICII DE PUBLICITATE - PUBLICARE ANUNT IN ZIAR

 

 

Achizitor:

 

Institutul de Cercetari si Modernizari Energetice – ICEMENERG S.A.

Titlul proiectului POSDRU :

 Cresterea nivelului sanatatii si sigurantei la locurile de munca a salariatilor proprii prin consolidarea culturii de prevenire a riscurilor de accidente si imbolnaviri profesionale - SANSIG

Contract POSDRU:

Contractul POSDRU/78/3.2.A/48275

Calitatea achizitorului in cadrul

proiectului

Beneficiar

 

1.       INFORMATII GENERALE

 

1.1. Achizitor:

Denumire:  Filiala Institutul de Cercetari si Modernizari Energetice – ICEMENERG S.A.

 

Adresa:  Bucuresti, B-dul Energeticienilor nr. 8, sectorul 3, Romania

 

Persoana de contact: STANCA Angela

 

Telefon: 021 3464738

 

E-mail:  angelas@icemenerg.ro

 

Fax: 021 3465310

Adresa de internet: www.icemenerg.ro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       1.2. a) Termen limita de depunere a ofertelor (data si ora): 30.09.2010, ora 15:00

              b) Adresa unde se primesc ofertele: B-dul Energeticienilor nr. 8, sector 3, Bucuresti.

 

 

 

  2. OBIECTUL CONTRACTULUI DE ACHIZITIE

 

   2.1. Descriere

2.1.1. Denumirea contractului de achizitie:

Achizitie materiale - rechizite

 

2.1.2. Descriere materialelor ce vor fi achizitionate:

Materialele necesar a fi achizitionate sunt prezentate in tabelul anexat

Documentatia pentru ofertanti privind estimarea valorii contractului de achizitie materiale

2.1.3. Denumire contract si locatia lucrarii, locul de livrare sau prestare

(a) Lucrari                         

(b) Produse                        ▀

(c) Servicii                                 

Executie                                   

Proiectare si executie         

Realizare prin orice mijloace

corespunzatoare cerintelor

specificate de achizitor     

Cumparare                        

Leasing                             

Inchiriere                          

Cumparare in rate              

Categoria serviciului ( 12 ) :

2A                                   

2B                                    

 

Principala locatie a lucrarii _______________________

Principalul loc de livrare:

_____________________

 B-dul Energeticienilor nr. 8, sector 3, Bucuresti

Principalul loc de prestare:

_____________________

 

2.1.4. Durata contractului de achizitie

De la data semnarii contractului de ambele parti pana la receptia produselor.

 

3.       INFORMATII DETALIATE SI COMPLETE CU PRIVIRE LA CRITERIUL APLICAT PENTRU STABILIREA OFERTEI CASTIGATOARE

 

Pretul cel mai scazut:                                                                               

Oferta care va fi declarata castigatoare va fi aceea care va corespunde tuturor cerintelor minime obligatorii si a carei oferta financiara are pretul cel mai scazut.

                                                                                                          

 

4.       PREZENTAREA OFERTEI

4.1. Limba de redactare a

ofertei

Limba romana

4.2. Moneda in care este

exprimat pretul

contractului

Lei

4.3. Perioada minima de

valabilitate a ofertei

 

Pana la: 10.10.2010

4.4. Modul de prezentare a

ofertei (tehnic si financiar)

 

Oferta va raspunde solicitarilor din  caracteristicilor tehnice prevazute in lista cu materiale.

Propunerea financiara se va prezenta pe unitate de material.Cantitatea de materiale se va stabili de comun acord cu beneficiarul functie de fondurile alocate in cadrul proiectului. Termenul de plata este de maxim 30 zile de la emiterea facturii conform contractului si semnarea procesului verbal de receptie a materialelor.

 

Oferta va fi semnata si stampilata de ofertant si va avea caracter ferm, pretul ramanand acelasi pe toata durata de indeplinire a contractului.

 

Oferta se poate trimite prin posta, email sau fax, dupa cum urmeaza:

-          prin posta la adresa: Filiala Institutul de Cercetari si Modernizari Energetice – ICEMENERG S.A. din b-dul Energeticienilor nr. 8, sector 3, Bucuresti, Romania

-          prin email la adresa: angelas@icemenerg.ro; camelias@icemenerg.ro

-          prin fax la numarul de fax: 021 3465310

Nu se accepta oferte alternative.

Data limita pana la care se depun ofertele este de 30.09.2010, ora 15:00.

 

4.5. Posibilitatea

retragerii sau modificarii

ofertei

 

 

Orice ofertant are dreptul de a-si modifica sau de a-si retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei si numai printr-o solicitare scrisa in acest sens. Achizitorul nu este raspunzator in legatura cu posibilitatea ofertantului de a depune noua oferta, modificata, pana la data si ora limita, stabilite in documentatia de atribuire.

Ofertantul nu are dreptul de a-si retrage sau de a-si modifica oferta dupa expirarea datei limita stabilita pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.

Oferta depusa la o alta adresa a achizitorului decat cea stabilita sau dupa data limita pentru depunere, este considerata intarziata si prin urmare respinsa.

 

 

4.6. Informatii referitoare

la termenele pentru

livrarea bunurilor/prestarea

serviciilor/ executia lucrarilor

Prestarea serviciului se va efectua de catre ofertantul declarat castigator in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului, cu respectarea cerintelor prezentei documentatii si a contractului de achizitie ce se va incheia in acest sens.

 

4.7 Modalitati de contestare a deciziei achizitorului de atribuire a contractului de achizitie si de solutionare a

Contestatiei

 

 

Contestatia impotriva deciziei achizitorului de atribuire a contractului de achizitie se depune fie la achizitor, fie la instanta de judecata competenta. In cazul in care, contestatia a fost depusa atat la achizitor cat si la instanta, achizitorul va putea clasa contestatia depusa la acesta. Contestatia impotriva deciziei achizitorului de atribuire a contractului de acizitie nu suspenda incheierea contractului de achizitie cu ofertantul declarat castigator. Contestatia depusa la instanta de judecata se solutioneaza conform legii.

Contestatia la achizitor se depune in maxim 3 zile de la comunicarea deciziei de atribuire a contractului de achizitie publica. Contestatia depusa peste acest termen va fi respinsa ca tardiva. Contestatia depusa inainte de comunicarea deciziei de atribuire a contractului de achizitie publica va fi respinsa ca prematura. Contestatia depusa la achizitor se solutioneaza de catre o comisie desemnata in acest sens de catre reprezentantul legal al achizitorului. Contestatia trebuie insotita de toate inscrisurile pe care se intemeiaza. Contestatiile neinsotite de documente suport vor fi respinse ca neintemeiate. Termenul de solutionare a contestatiei este de maxim 5 zile de la primirea acesteia. Sedinta de solutionare a contestatiei nu este publica. Comisia de solutionare a contestatiei va putea respinge contestatia ca neintemeiata, nefondata, tardiva, prematura, ori ca ramasa fara obiect sau o va putea admite, caz in care contractul de achizitie se va rezilia iar procedura de achizitie se va anula, urmand a fi reluata.

4.8 Clauzele contractuale

obligatorii, inclusiv

conditiile de actualizare/

modificare a pretului

contractului de achizitie

 

Contractul de achizitie materiale va contine datele de identificare ale partilor semnatare, obiectul, valoarea, durata contractului, conditii de suspendare/reziliere.

Pretul contractului de achizitie este ferm, maximal si neajustabil pe toata durata contractului. 

Plata se va efectua in termen de 30 zile de la data primirii facturii si semnarea procesului verbal de receptie a materialelor.

 

 5.       Descrierea obiectului contractului (specificatiile tehnice)

 

Contractul vizeaza achizitia de materiale, conform listei din anexa in care se regasesc caracteristicile tehnice ale materialelor. 

 

Tip publicatie:

-          internet – site ICEMENERG/SANSIG

 

 

 

Cerintele impuse in prezenta documentatie sunt cerinte minime.

Se anexeaza lista de materiale solicitate cu caracteristicile tehnice.

 

  

 

ANEXA    Lista materiale necesar a fi achizitionate

 

Nr.crt.

Descrierea produsului

Caracteristici / Norme / STAS/Cod

1.

Hartie xerox

 

2.

Folii protectie A4

 

3.

Mapa cu clema

albastru

4.

Clipboard dublu

Albastru-carton plastifiat

5.

Dosar de plastic

albastru inchis, cu multiple perforatii

6.

Notite adezive

40x40

7.

Index contacta din hartie

50x20, mixt, culori fluorescente

8.

Banda adeziva (scoch)

incolor

9.

Fluid corector

alb

10.

Suport agrafe

din plasa metalica negru

11.

Capsator de mare capacitate

capacitate 120 coli

12.

Capse

23/15xl

13.

Perforator metalic

capacitate 40 coli

14.

Capsator

30 coli

16.

Perforator

25 coli

17.

Coperti spate

albastru inchis

18.

Coperti fata

transparente

19.

Inele de plastic

32 mm

20.

Inele de plastic

14 mm

21.

Sine de legare

30 coli

22.

Sine de legare

60 coli

23.

Indicator laser

Fascicol de limina pana la 6 mm, distanta 100 m

24.

Suport picioare

 

25.

Servetele curatat monitorul

 

26.

Spuma curatat monitor

 

27.

Spray cu aer-Airduster

 

28.

Hartie pentru carti de vizita

Cardurile sunt decupate faar perforatii, format 86x54mm, rezolutie 1200 dpi, 10 buc/coala

29.

Servieta pentru laptop Oberon

Piele si material impermiabil, negru, 380x320x70

30.

Servieta pentru laptop Orbit

Piele si material impermiabil, negru

420x310x70

31.

Memory Stick

32 GB

32.

Marker pentru CD

Albastru, negru

33.

Pixuri albastre

 

34.

Marker fluorescent

multicolor

35.

Pixuri negre

 

36.

Pixuri mina creion

0.7 mm

37.

Bibliorafturi

Cotor 75 mm, carton

38.

Suport vertical

PVC 242x100x318 mm

39.

Cartuse cerneala

HP 339

 

Cartuse cerneala

HP 344

40.

Cartuse cerneala

HP 45

41.

Cartuse cerneala

HP 78

42.

Caiete

matematica 48 file

43.

Caiete

studentesti cu inele

44.

Agrafe birou

33 mm

45.

Foarfeca